Sunday, 24 February 2013

3rd Segmen by Aimi | We Love Rilakkuma!



Klik banner untuk join ! :)
Hadiah-hadiah :-
1. Bloglist x5 (Aimi)
2. Blog review x3 (Aimi)
3. Banner blog gif x2 (Aimi)
4. Header rilakkuma x1(Aimi)
5. Top/up button x1(Aimi)
6. Topup RM3x2 (Miz Rizhani)
7. Topup RM5x2 (Kak Dieba) tengss
8. Banner blogx2 (Aimi Khairina) tengss
9. Topup RM3x1 (Kak Fiza) tengss 10.
10. Watermark tak ada iconx1 (Aimi)
*20 hadiah, kalau peserta ber'+', hadiah pun ber'+'*
Talk about rilakuma .. Here I come! :)


Rilakkuma. Rilakkuma, here and there, aku asyik cakap pasal Rilakkuma saja. FB, Twitter, blog, segalanya mesti nak jugak ada Rilakkuma. Apsal tiba tiba je kan aku so obsessed into Rilakkuma's stuff ni. sedangkan sejak azali aku bukan lah seorang yang suka sangat bear ke patung ke mainan ke apa ke.Tapi seriously comelll sangat!


 


Dah dah la tu. Kang sampai abis aku letak gambar dia ni. :) . Yang ni yang paling aku nak. hahaha. aku tahu impossible. tapi nak jugak. kiki. kat bawah ni.

yang ni, saiz besar punya costume. hahaha. aww. gedik


Okay. Actually Rilakkuma ni kan adalah seekor bear yang pemalas, kalau ikutkan kisah dia. Rilakkuma ni ada kawan, nama Korilakkuma, yang warna putih tu. and ada seekor anak itik pelik nama Kiiroitoiri. ni la watak diorang. panjang lagi la kisah mereka. malas nak cerita. carik sendiri. guna encik google ;p . hehehe



Ok. dah la tu. mak aku pun dah kata 
"Hang ni umoq dah besar dah pun, duk main bear lagi!"
hihi 
Mangsa Tag : AWAK , AWAK :)
Hope boleh jadi pemenangnyaa :)


1 comment: